عسل نمک

یه جایگزین برای کامپیوتر

1390/6/8 7:44
نویسنده : مادر
193 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود که فاطمه و علی مرتب بازی کامپیوتری می کردند اونهم چه بازیهایی....همشون استرس زا و بکش بکش .استرس و فشار اینقدر زیاد بود که فاطمه که موقع حرف زدن یک کلمه رو چند بار تکرار می کرد.( البته هنوز هم همانطوریه ولی تعداددفعات تکرار کلمه ها کمتر شده) و علی تا آخرین لحظه برای رفتن به دستشویی مقاومت می کرد حتی بعضی مواقع هم ...

چی کار باید می کردم ؟؟

صبح قبل از اینکه عسل و نمک از خواب بیدار بشن اون بازی ها رو پاک کردم وحالا باید یه جایگزین مناسب هم پیدا می کردم .وسایل نقاشی رو آماده کردم وگفتم: می خوام با هم یه الاغ رو نقاشی کنیم .اول خودم کشیدم و بعد از فاطمه خواستم مرحله به مرحله با من نقاشی کنه ، علی هم فقط مدادها رو توی کیفش جمع می کرد و هیچ توجهی به کار ما نداشت .

فاطمه خیلی قشنگ الاغ رو کشیده بود ولی خودش راضی نبود و دوست داشت بهتر نقاشی کنه.

الاغهارو قیچی کردیم و بعد با استفاده از دو تا نی نوشابه که به پاهاشون چسبوندیم یه وسیله ی خوب برای بازی داشتیم که هم حرکت می کرد و هم برای نمایش خوب بود 

خلاصه چند ساعت مشغول بودیم و بچه ها هم این کار رو خیلی دوست داشتند چند تا عکس هم از بچه ها و کار دستی هاشون گرفتیم که بعدا به نمایش میزارم .( علی چند دقیقه بعد الاغها رو پاره کرد و داد فاطمه در اومد).

خدارو شکر که تونستم بچه هارو باچیز دیگه ای سر گرم کنم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل نمک می باشد